Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Шановні покупці! Переконливо просимо Вас, при отриманні Вашого замовлення у відділенні транспортної компанії, уважно оглядати отриманий товар і перевіряти зовнішній вигляд, комплектацію, наявність всіх одиниць товару відповідно з обумовленим замовленням, НЕ ЗАЛИШАЮЧИ ВІДДІЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ або, якщо це адресна доставка - НЕ ВІДПУСКАЮЧИ ПРАЦІВНИКА КУР'ЄРСЬКОЇ СЛУЖБИ!!! Для того, щоб найкращим чином оглянути товар, ОБОВ'ЯЗКОВО дістаньте його з упаковки і огляньте кожну одиницю товару з зовнішньої і внутрішньої сторони. На жаль, ми не можемо контролювати процес доставки жодної поштою, тому не можемо гарантувати абсолютною збереження товару в процесі транспортування в інше місто. Саме тому при одержанні, потрібно оглядати і перевіряти. !!!!!!!!!!!! ВАЖЛИВО !!!!!!!!!!!!! !!!!!! Якщо при перевірці Ви виявили пошкодження товару або неповну комплектацію, перше, що Вам потрібно зробити це, не виходячи з відділення пошти або не відпускаючи кур'єра, зателефонувати +380 (68) 579-08-57 +380 (50) 050-11-81 ЗВЕРНІТЬ ОСОБЛИВУ УВАГУ: Після того, як Ви оглянули товар, залишаючи відділення транспортної компанії з посилкою, або відпускаючи кур'єра, Ви погоджуєтеся з тим, що товар був доставлений Вам в належному вигляді, і Ви не маєте претензій до магазину. Тому, всі претензії про те, що товар має пошкодження, неповну комплектацію і т. д., заявлені ПІСЛЯ отримання посилки, магазином розглядатися не будуть!!!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.